wełna

piątek, 26 sierpnia 2016

Skośne warkocze

Na pewno są ozdobą mojego nowego sweterka :) Do którego użyłam włóczki Alpaca Tweed Fine , której niestety nie znalazłam na naszym rynku :( Odkupiłam ją od jednej z dziewczyn Bazarek dla dziewiarek , można tam trafić niesamowite okazje , jeżeli chodzi o włóczki. Dwie nitki alpaki plus jedna nitka wełny 100 % z moich domowych zapasów. Zrobiony został metodą bezszwową od dołu, druty nr 7 . Jeżeli chodzi o tą metodę to moją inspiratorką była Pani Dorota z blogu Swetry Doroty. Jej pomysły pozwoliły ułatwić sobie dzierganie. Za co bardzo dziękuję . Jak już zauważyliście uwielbia, swetry z kapturem i to na pewno nie mój ostatni.Wedle przypomnienia moje prace są do kupienia na Srebrna Agrafka.
 








 Jak już kiedyś wspominałam przybył mi nowy domownik - mała kicia Psotka , która szybko rośnie i dokazuje. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz