wełna

piątek, 13 maja 2016

Tkanie

Mimo , że krótko tkam już bardzo mi się to podoba :) Wreszcie znajdę zastosowanie dla moich przędzionych wełen i nie będą smutno leżeć w koszu  . Ostatnio zrobiłam szal z wełny ręcznie przędzionej w naturalnych szarych kolorach . Jest to wełna z błękitnego teksela . Powiem szczerze , że jestem naprawdę dumna z siebie bo mnie się podoba . W chłodne dni będzie jak znalazł . Trochę podgryza , ale zupełnie mi to nie przeszkadza. 





 Moja ukochana Harfa spisuje się coraz lepiej ! Od jakiegoś czasu przeglądam , różne strony w poszukiwaniu inspiracji do tkania . Wpadły mi w oko tkane chodniki i postanowiłam taki sobie zrobić . Projekt mój w moich ulubionych szarych kolorach . Zrobiłam go z moich wełnianych zapasów . 




 Obecnie na krośnie jest następny dywanik , tym razem z czesanki wełnianej z akcentami brązu i już mi się podoba . 

1 komentarz:

  1. Piękne rzeczy tworzysz na krośnie. Najbardziej chyba podoba mi się ten dywanik, który właśnie powstaje. Strasznie mi sie podoba ta różna grubość włóczki :-)

    OdpowiedzUsuń