wełna

czwartek, 28 stycznia 2016

A teraz druty..... Kapturowiec

Tak jak już wcześniej pisałam drugą moją pasją oprócz przędzenia wełny jest też , robótki na drutach. Przedstawiam tutaj ciepły kardigan z Dropsowej Alpaki. Jest to jeden z moich najbardziej ulubionych swetrów. Robiłam go metodą bezszwową , ale od góry, druty nr 6. Pomysły na takie kardigany podsunęła mi Pani Dorota z blogu Swetry Doroty. Kardigan starałam się rozpisać ale ja nie lubię korzystać z wzorów i opisów .Zawsze idę na żywioł jak wyjdzie tak będzie :) Chciałabym jeszcze powiedzieć coś o włóczkach z Dropsa. Moja ulubioną jest Lima, mieszanka wełny i alpaki. Ogólnie lubię ich włóczki i mam ich niezły zapas w domu:) Chciałabym jeszcze cos napisać o guzikach , które są robione ręcznie z drewna.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz