wełna

sobota, 16 lutego 2019

Gwiazda z wełny estońskiej

Z której w połączeniu z cienką bawełną w kolorze szarym zrobiłam ten sweter na bazie koła. takie rozwiązanie podpatrzyłam na blogu Swetry Doroty. Było to dla mnie wyzwanie , gdyż nie było opisu jak to zrobić. Wzorowałam się na zdjęciach. Pokazana tam była rozeta ja wykorzystałam wzór serwetki , której element umieściłam na plecach. I bardzo mi się to podoba. Taka forma swetra jest o wiele wygodniejsza niż standardowy sweter z koła , ponieważ nie zsuwa się z ramion. Jeszcze chciałam napisać kilka słów o wełnie estońskiej. Pierwsze moje wrażenie było takie , że może trochę podgryzać co w moim przypadku , w ogóle mi nie przeszkadza. Jakie było moje zdziwienie jak po praniu ta włóczka się zmieniła, stała się miękka i nie taka szorstka jak w trakcie robótki. Dodatek bawełny , również zrobił swoje. Zdjęcia niestety tylko na manekinie , jeszcze nie mam odpowiedniej modelki , żeby ona mogła prezentować moje prace. Życzę wszystkim moim czytelnikom miłego wekendu. Pozdrawiam.




6 komentarzy:

  1. Nie wiem kiedy ale chyba po nocach to wszystko ogarniasz, trzy swetry ostatnio i jeszcze te sery :) Szalejesz ale bardzo efektownie - Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wiesz bardzo lubię robić na drutach, nawet kosztem przędzenia wełny. Mam kilka zaczętych prac , które sukcesywnie kończę. Odpoczywam trochę od skarpet , których w grudniu zrobiłam dużo. Chociaż te twoje "domki" bardzo mi sie podobają i mam chęć takie zrobić. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetnie wygląda ten gwiazdkowy motyw,
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam dziękuję za miłe słowa, pani prace są dla mnie inspiracją. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Pięknie sie6te szarości układają 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny
    zapraszam do siebie https://robotkiewcia.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń